вівторок, 20 січня 2015 р.
Уникнути багатьох недоліків у підготовці до уроку мені допомагає чітке використання методики тієї чи іншої технології, вироблення технологічної карти уроку – алгоритму, системи логічно вмотивованих етапів діяльності, що мають послідовний перехід від одного етапу уроку до іншого. Ретельно готуюсь до кожного уроку, продумую хід заняття, добираю ефективні методи та прийоми, що використовую на різних етапах уроку: мотивації навчальної діяльності(намагаюсь пов’язати із досвідом учнів), визначення мети діяльності(чітко формулюємо спільно з учнями), на етапі вивчення нового матеріалу використовую міжпредметні зв’язки, роботу з текстом першоджерел, аналіз статистичних даних, роботу з додатковими джерелами чи консультації ресурсних осіб. На етапі закріплення виконуємо практичні завдання, тести, складаємо опорні схеми, таблиці, опрацьовуємо терміни. Узагальнюючи роботу на уроці націлюю учнів на рефлексію із подальшими відповідями на запитання: «Що нового вивчили? Чого навчились? Що пригадали? Які навики вам згодяться у майбутньому?»
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар