вівторок, 15 грудня 2015 р.
Сучасний стан навчання історії в школі безпосередньо залежить від дослідження перспективних напрямків методики викладання історії.
Одним із таких напрямків є робота над комплексом проблем, пов’язаних з удосконаленням умовно-графічної наочності та методики її використання на уроках історії. Активно використовую у своїй роботі опорні схеми-конспекти.
Групування навчального матеріалу в лаконічні рамки схем, таблиць, графіків, діаграм дозволяє раціонально побудувати навчальний процес, полегшує сприйняття і засвоєння учнями складного матеріалу, навчає їх логічному мисленню. Проте вважаю, що використання опорних схем потребує виваженого і вмілого підходу, педагогу потрібно омірковувати доцільність використання даного методу, щоб він перетворився на засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках історії.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар