вівторок, 15 грудня 2015 р.
Ефективним є використання опорних схем у зв"язку з проблемними ситуаціями, які виникали в ході роботи над темою. На схемі проблема виписується, проставляються запитальні знаки і символами фіксуються шляхи вирішення поставленої проблеми. Навчальна і розвивальна мета уроку диктують типи структурних схем.
Типи проблемних завдань, які можна створити у системі структурно – логічних завдань:
1. Проблемне завдання – “із здивуванням”.
2. Проблемна ситуація – “навмисна помилка”.
3. Проблемні ситуації причинно – наслідкового характеру.
4. Проблемне завдання типу – “оціни ситуацію ( факт, умову, наслідок)”.
5. Проблемні ситуації з урахуванням географічних особливостей – “картографічні”.
6. Проблемні ситуації, що виникають при відсутності якоїсь частини структурно – логічної схеми, таблиці – “структурні”.
7. Проблемні завдання, що виникають при необхідності порівняти певні явища, об’єкти, умови – “порівняльні” проблемні ситуації можуть бути, як фрагментарні (лише на певному етапі уроку, подаються у вигляді мікро – схем) так і проблемою цілого уроку.
Ця робота є результативною лише тоді, коли ведеться систематично.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар