вівторок, 15 грудня 2015 р.

Ефективним є використання опорних схем у зв"язку з проблемними ситуаціями, які виникали в ході роботи над темою. На схемі проблема виписується, проставляються запитальні знаки і символами фіксуються шляхи вирішення поставленої проблеми. Навчальна і розвивальна мета уроку диктують типи структурних схем. Типи проблемних завдань, які можна створити у системі структурно – логічних завдань: 1. Проблемне завдання – “із здивуванням”. 2. Проблемна ситуація – “навмисна помилка”. 3. Проблемні ситуації причинно – наслідкового характеру. 4. Проблемне завдання типу – “оціни ситуацію ( факт, умову, наслідок)”. 5. Проблемні ситуації з урахуванням географічних особливостей – “картографічні”. 6. Проблемні ситуації, що виникають при відсутності якоїсь частини структурно – логічної схеми, таблиці – “структурні”. 7. Проблемні завдання, що виникають при необхідності порівняти певні явища, об’єкти, умови – “порівняльні” проблемні ситуації можуть бути, як фрагментарні (лише на певному етапі уроку, подаються у вигляді мікро – схем) так і проблемою цілого уроку. Ця робота є результативною лише тоді, коли ведеться систематично.

Немає коментарів:

Дописати коментар