вівторок, 15 грудня 2015 р.

Структурно -логічні схеми будую за таким алгоритмом: - будується зліва направо, зверху – вниз, а по центру проходить основна логічна лінія теми; - починається із запису фактів, які складають проблемну ситуацію, далі додається наочне вирішення поставлених проблем; - проблеми виписуються, проставляються запитальні знаки і абревіатури, фіксуються шляхи вирішення поставлених проблем; - виписуються ключові слова, дати, імена, важливі висновки; - схема – це план розгорнутий по горизонталі та вертикалі; - по мірі викладення матеріалу схема креслиться на дошці, учні повторюють її в зошитах. Наприкінці уроку здійснюється обговорення виконаної роботи та обирається найкращий варіант схеми. Досвід роботи з структурно-логічними схемами показав, що на схемі чітко виділяються найважливіші моменти подій чи процесів, що вивчаються. Часто схема сама підказує не лише причини, які спровокували проблему, а і шляхи її розв’язання. Така робота звільняє учнів від зайвої деталізації, описовості подій, якими часто перевантажені підручники історії.

Немає коментарів:

Дописати коментар